Tuesday, December 16, 2008

Teratak Kenari


Rumah banglo, hadiah pemberian ayah sempena perkahwinan Zakuan dan Noridah menghilangkan kemanisan bulan madu mereka. Bunyi suara orang bertengkar dan kemunculan gadis dahi berlubangmengganggu emosi Noridah. Malah dia turut dirasuk dan berdialog dengan gadis itu. Bomoh yang mengubati Noridah turut tewas.


aku dah lama baca novel ni. tapi isi novel ni masih jelas terpahat sebab aku mengigau jugakla lepas baca buku ni. sebab cara penulis ni menceritakan apa yang terjadi siap describe punyalah details sampai aku terbayang-bayang. aku boleh terbayang perempuan yang berdahi lubang ti kat dalam toilet aku. memang scary la.. lepas baca buku tu, aku akan terlangkupkan buku tu sebab tak mampu tengok cover dia. lepas jer habis baca, aku sipan buku ni siap2 dalam kotak supaya tak terbayang hantu tu. huhuhu

No comments: