Thursday, October 30, 2008

Buku Baru di Rak Saya


buku-buku yang masih dalam penantian untuk dibaca.. mostly bertemakan Islamic. entah kenapa lately suka sangat cari buku-buku macam ni.maybe dah ada cahaya keinsafan dalam diri aku. tapi tak dapat nak baca buku yang straight dakwah sebab agak berat. so, start perlahan-lahan. buku camni pun boleh bawak ke jalan kebaikan jika dihayati dan di amalkan kan? buku-buku PTsS Publication banyak bertemakan Islam. Buku terbaru yang aku beli ni adalah:



  • Bukan Yang Pertama oleh Salina Ibrahim (sedang di baca dan dicerna, cuba menghadam)


  • Salju Sakinah oleh Zaid Akhtar


  • Seteguh Fikrah Saleha oleh Aminah Mokhtar


  • Enigma ( Buku Prima) oleh Nasron Sira rahim

No comments: